Nový komunikační koncept hypermarketů Globusu je moderním a pochopitelným pojetím jeho největších přínosů pro zákazníky. Jedním z hlavních pilířů je nový slogan „Tady se svět točí kolem vás!“, který v jediné větě mnohé prozrazuje. „Novým pojetím komunikace chceme oslovit nové zákazníky, kteří se dosud o benefitech Globusu mnoho nedozvěděli. Tedy že v hypermarketech vytváříme svět, který se točí kolem nich. Protože pro každého zákazníka se přímo v hypermarketech peče čerstvý chléb, porcuje kvalitní maso a vaří poctivá jídla. Nedílnou součástí toho je velká šíře sortimentu, díky které zde každý zákazník pořídí naprosto vše, co do domácnosti potřebuje. Prodejní plochy, které prochází postupnou modernizací, jsou navíc příjemné, srozumitelné a přehledné,“ vysvětlil Volker Schaar, jednatel společnosti Globus ČR.
Nový koncept s novou agenturou
Nový komunikační koncept byl spuštěn v říjnu a propíše se silně i do letošní vánoční kampaně. Promlouvat bude na veřejnost skrze různé komunikační kanály – televize, venkovní reklamy (OOH), sociální média, web, komunikace v obchodě (in-store) či prodejní materiály. Koncept, kampaň i slogan je výsledkem nové spolupráce Globusu s kreativní agenturou MarkBBDO.
Komunikace bude stát také na faktech o vlastních výrobách, tedy o řeznictví, pekařství, cukrářství a restauraci, které jsou přímo samotnou DNA hypermarketů Globus.