Během tohoto roku hypermarkety představí na 100 výrobků k snídani, svačině či obědu z čerstvých surovin včetně nápojů pod touto značkou. Smyslem je ušetřit lidem čas při přípravě pokrmů, ale bez kompromisů na kvalitě.
Potraviny z čerstvých ingrediencí jsou velmi populární několik posledních let, a tento trend pandemie jen podpořila. Velká poptávka je tak po pokrmech z čerstvých surovin, chuťově zajímavých, s originální recepturou, připravených ke krátké finální přípravě, přitom ale cenově dostupných. Právě takové výrobky pokrývá značka Globus FRESH ’N’ GO, kterou mohou nově zakoupit zákazníci i v českých hypermarketech Globus. Jde o chlazené pokrmy, které splňují nejpřísnější kritéria kvality.
V portfoliu značky nesmějí chybět ani veganské alternativy, zákazníci tak mohou vybírat například z nabídky zeleninových řízečků, lahodných rostlinných nudliček s příchutí hovězí teriyaki, či speciality jako veganské cordon bleu nebo rostlinná alternativa ryb.
Globus v letošním roce plánuje nabídku značky Globus FRESH ’N’ GO rozšiřovat až na stovku produktů, které zákazníci najdou také v sekci Zdravý svět. Ten nyní nabízí na 1100 alternativních potravin včetně vegetariánských a veganských. „Rádi bychom našim zákazníkům díky Globus FRESH ’N’ GO ušetřili čas při přípravě kvalitní stravy. Již první reakce na nové potraviny jsou více než povzbuzující. Nyní, v začátku prodeje, je zájem o předpřipravená jídla této značky značný,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus. Dodala, že pokrmy jsou totožné pro český i německý trh, kde se značka zavádí souběžně.
Značka Globus FRESH ’N’ GO doplňuje oblíbené portfolio privátních značek hypermarketů Globus. Celkem jich řetězec nabízí deset a pokrývají jak nabídku potravin, tak i nepotravinové zboží. Jednou ze značek hypermarketu Globus je Poctivá výroba Globus (PVG), ta propojuje všechny jeho vlastní výroby, tedy pekařství, cukrářství a řeznictví, kterými se Globus na českém trhu odlišuje.